30 Ocak 2013 Çarşamba

0

Ben Bugün (YİNE) Inglot'a Gittim-Alışveriş


Bugün hiç aklımda yokken yine Inglot'a gittim.İndirimde bu kaçıncı alışverişim bilmiyorum.Çok kötü bir hafta geçiriyorum.Çok üzücü bir şey yaşadım ve işlerim çok yoğun.Uzun zamandır ilk defa sıkıntıdan yüzümde sivilceler çıktı.İş çıkışı en iyi gelen şeyi yaptım.ALIŞVERİŞ...


Kalan son fırçalardan 10S küçük karıştırma fırçasını aldım.Ben küçük karıştırma fırçalarını seviyorum.Aslında boyut olarak küçük değil.İnce ve biraz seyrek kıllı.


35 numaralı ışıltılı,açık şeftali rengi allığı aldım.İçinde büyük simler var fakat parıl parıl durmuyor.Çok doğal bir renk.Çok sevdim.



AMC Shine serisinden 2 tane tekli far aldım.Renkleri çok iyi belli olmamış akşam ışığında.Aslında elimdeki renklere benzer renkler ama bu renkleri kullanmayı seviyorum.


İlki altın sarısına yakın bir renk.İkincisi yine günlük kullanabileceğim açık kahverengi tonlarında.sonuncu ise bol ışıltılı çok koyu olmayan bir kahverengi.Aslında hepsi bol ışıltılı.


Farların numaraları sırası ile 34,31 ve 37.


Pigmenleri çok kullanmasam da hepsinin rengi çok güzel.Bu sefer doğal bir renk aldım.Bu pigmentlerin rengi sürülünce şişede durduğundan çok farklı duruyor.


Bir adet de freedom system rainbow far aldım.102 numaralı rengi rengi.Yine her zaman kullanabileceğim bir renk.Bunu da 10'lu paletime yerleştirdim.


Son olarak dudak kalemleri ve göz kalemi.62 numara çok güzel bir bordo.67 numara çok güzel bir nude renk.Her ikisine de bayıldım.Kaş kalemi ise 506 numaralı değişik bir renk.Bunu çalışan arkadaşın tavsiyesi ile aldım.Ne kadar sürersem süriyim çok doğal duracağını söyledi.Eve gelince hemen denedim gerçekten çok beğendim.Benim saçlarım sarı,kaşlarım da açık renk.Tam bana göre.
Fırçasının olması da çok güzel.Artık ben de kaş kalemi kullanmaya başladım.Gerçekten makyajı çok değiştiriyormuş.


Aldıklarımın swatclarını ayrı bir postta yapmayı düşünüyorum.3 ürüne %50,5 ürün ve üzerine %60 indirim hala devam ediyor.Aradıktan sonra alınacak birşeyler bulunuyor :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top