27 Ocak 2013 Pazar

0

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

  Uzun zamandır aslında yazmak istediğim bir isim Tuğba Ünsal.O kadar doğal ve içten ki.Koton ve lidyada da onun ismini sıkça duyuyoruz.Twitterdada sıkı takipçisiyim.Çok tatlı olan kızı sare ile olan kareler ve yaşadıkları çok güzel.Umarım o da aynı annesi gibi olur :) Yazdıklarını takip etmenizi öneririm.Ayrıca Öyle bir Geçer Zaman ki ekibinde olmasıda şu sıralar beni çok mutlu ediyor mimikleri falan bir ömür :))
  Tabi özel hayatından çok yaptıkları ile konuşturan bu güzel insan koton markasıyla birlikte bir çalışmaya imza atmış ne yalan söyleyeyim kotonu çok tercih etmeyen ben Tuğba Ünsal'dan sonra markanın bir sempatikliği olduğunu farkettim.Bilmem siz ne düşünürsünüz ama Tuğba Ünsal'ın seçtiği kıyafetleri çok beğendim bir kısmını sizlerle paylaşıyorum.Özel günler için,mezuniyet için planlanan bu çekim kıyafetlerini sizde beğeneceksiniz.Hep ekranlarda,flashların altında ol sen Tuğba.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top