31 Ocak 2013 Perşembe

0

At Gitsin, Lanet Gelsin..

Genelde rimel ya da kalem gibi ürünlerden pek bir beklentim olmaz. Olmamalıdır da çünkü bugüne kadar vaad ettiğini yerine getiren bir rimel görmedim ben.
Mutlaka üzerinde yazanlardan bir madde hikaye çıkar.
Bakınız şekil 1;


Ben bu arkadaşı tee Sephora'da bir ürün getir aynısından al götür gibi olaylı alengirli bir alışveriş yaparak almıştım. Hay almaz olaydım ellerim kırılaydı.



Bir kere ne volüm var ne bişiy. Yapış yapış kirpikler topak topak boyalar karşılıyor sizi. İlk açıldığında cıscıvlak bi ürün. Sonra kısa zamanda kurumaya başlayıp en fazla 1 hafta güzel bir görünüm verirken hemen ardından cozutmaya başlaması cabası.


Alırken bayana özellikle bu tarz plastik yapıda iğneli gibi görünen fırçalardan hoşlanmadığımı  üstüne basarak vurgulamama rağmen eve gelip de açınca şok oldum.
Acaba aklı nerdeydi bana bunu överken.
Vay efendim tek tek ayırırmış kirpikleri de, yok efendim upuzun simsiyah olurmuş da takma kirpik etkisi yaratırmış, bakar bakar şaşarmışım! A pardon burası doğru bakıp bakıp şaştım kendime çünkü gün sonunda gözaltlarımda rimel partisi vardı bol kalabalıkta..
Alır mıyım asla!

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top