31 Ocak 2013 Perşembe

0

Ayva Çekirdeği Maskesi ile ilgili SIK SORULAN SORULAR

Merhabalar!
Daha önce yazdığım ve deneme aşamasında olduğum Ayva Çekirdeği Maskesi hakkında bir çok soru geldi. Bununla ilgili bir kaç bilgiyi tekrar yazacağım.

SORU 1: NE KADAR SU KOYACAĞIM?
Öncelikle ılık su koyacaksınız ve bunu çay bardağına koyarsanız daha iyi olur. Böylece benim yaptığım oran ortaya çıkacaktır. Ne kadar ayva çekirdeği koyarsam, üstünü biraz geçecek kadar su koyuyorum.



 SORU 2: NE KADAR SÜRE BEKLETECEĞİM?
Ilık suyu koyduktan sonra bir saate jelleşmeye başlıyor. Bunu gözlemleyerek süresini belirleyebilirsiniz. Ama benim yaptıklarımda tam bir gün yeterli oldu.


SOEU 3: KOYDUĞUM SU JELLEŞMEDİ, NEDEN?
Büyük ihtimal çok su koydunuz. O yüzden dediğim gibi koyduğunuz çekirdeği hafif geçecek kadar su koyarsanız, en kısa sürede sonuç alacaksınız.

SORU 4: JELLEŞTİĞİNİ NASIL ANLAYACAĞIM?

Örnek vereyim;
Çay bardağını ters çevirdiğinizde eğer akmıyorsa, maskeniz hazır demektir.





SORU 5: YÜZÜME NASIL SÜRECEĞİM?
Parmağınızı batırarak, minik miktarlarda sürebilirsiniz. Kokusu olmadığı gibi parmağınızla rahatlıkla sürebilirsiniz.

SORU 6: BU MASKEYİ HER GÜN SÜRMEK ZORUNDA MIYIZ?
Bu size kalmış bir şey. Ben her gün günlük kremmiş gibi, rutin bakım olarak sürüp yarım saat bekletiyorum. Olumsuz bir etkisini görmedim.

SORU 7: MASKE BİR KULLANIMLIK MI?
Kesinlikle hayır. Maskenizi tamamen bitesiye kadar kullanabilirsiniz. Çekirdeklerini içinden çıkarmayın, bir kenarda dursun. Zaten bir ayvadan çıkan çekirdekle yapılan maske, 5-6 gün gidiyor. Bitince tekrar yenisini yapabilirsiniz.


**


Aklıma gelen sorular şimdilik bu kadar. Eksik kalanlar varsa, yanda gördüğünüz iletişim bilgilerinden birine lütfen yazın.

Süslenin ve deneyin.


İyi güzelleşmeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top