26 Ocak 2013 Cumartesi

0

Kışlık Sokak Stilleri | Ocak


    Baktım ki yazı getiremiyorum bulunduğumuz mevsime ayak uydurmanın yollarına bakayım dedim:) Kış mevsimi şık olmanın zor olduğu bir mevsimdir. Çünkü birinci güdü insanın kendisini soğuktan korumasıdır. Bir de parça sayısı arttıkça şıklığı korumak zorlaşabilir. Ben her zaman derim şıklığın mevsimi bahar aylarıdır.( tercihim ilkbahar:) ) Vücudumuzu sıcaktan ya da soğuktan korumak zorunda kalmayız. Dolayısıyla kıyafetlerin direkt görselliğine yönelebiliriz. Fakat unutmayalım ki, stil sahibi bir kadın her zaman şık görünür.  Ben de bugün soğuğa aldırış etmeden şık ve stil sahibi görünmenin yollarını gösteren ilham verici bir post hazırladım sizin için. Görsellere bakın ve kar kış demeden stil sahibi görünen bu hanımları örnek alın:) İşte ilham verici sokak stilleri:)























    Kaynak:lookbook.nu
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top