31 Mayıs 2012 Perşembe

0

5- CADI KAZANI !




Bazı elbiseler sadece podyumda sergilenmeli. Gerçek bedenlerde ya yer almamalı ya da nasıl sergilendiyse öyle giyilmeli diye düşünüyorum. İşte buna en güzel örneklerden birini sizlere sunuyorum.

Elimizde Emilio Pucci 'nin 2012 Yaz koleksiyonundan podyumda görür görmez aşık olduğum sanat eseri. Natasha Poly 'de o kadar başarılı taşımış ki insanın hemen alıp giyesi geliyor. Ama işte bazı kıyafetler gerçek bedenler üstünde podyumda göründüğü gibi görünmez. Podyumdaki bir illüzyondur aslında.



Çünkü ortaya çıkan görüntü Beyza Arslan 'da gördüğümüz gibi olacaktır. Ki kadın gayet ince sanırım uzun boylu da. Yani vücut ölçüleri bakımından bir sorunumuz yok. Ama beyazın altına yine beyaz renkli bir elbise giyerseniz kumaşın tüm detayları ve güzellikleri kaybolup gidiveriyor. Nerde podyumda gördüğümüz güzellik nerde Beyza Arslan 'ın üstünde ki alalade görünümlü elbise ?! Benim gibi dikkatli gözleriniz yoksa bir Emilio Pucci demek için kırk değil kırk bin şahit gerekir :)

Hatta kolların bol kesimi yüzünden acaba orjinal mi yoksa özel dikim mi diye arada kalmadım da değil. Ama kumaş detayları aynı. Görebilmeniz için elbisenin büyük resimlerini de koyuyorum. Beyza Arslan ne yazık ki bu elbiseye herhangi bir fitting de yapmamış. Bedeni bulmuş almış giymiş. Yaka bölgesi ciddi anlamda potlu. Üstelik göğüs bölgesi de iyi görünmüyor.

Bir elbise şayet bu şekilde satışa çıkmışsa yanına bile uğramam. Çünkü etiketi ne olursa olsun bu şekliyle benim için giyilmesi anlamsız bir parçadır o. Bu anlamsızlığa birde binlerce dolar verildimi yazık demekten başka birşey diyemiyorum.





Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top