24 Mayıs 2012 Perşembe

0

Gratis İndirimi 3 Maybelline Color Tattoo 24 Hour


Merhabalar arkadaşlar,

Gratis indiriminden, ne zamandır almak istediğim bu farı aldım:) Eminim sizler de pek çok blogda bu krem fara rastlamışsınızdır. Gerek kalıcılığı gerek renk skalasının genişliği gerekse uygun fiyatıyla pek çok bloggerın dolabında bu farlardan bir veya birkaç tane var. Benim renk tercihim ise 55 nolu Immortal Charcoal'dan yana oldu.

Henüz deneme fırsatım olmadı.Gri-siyah dumanlı göz makyajlarında severek kullanacağımı umuyorum. Aslında kremsi yapısı itibariyle eyeliner olarak da rahatlıkla kullanılabilir diye düşünüyorum. Kullanınca yorumumu da buradan paylaşacağım.



Böylece Gratis indirimi yazılarının sonuna geldik:) Nice güzel indirimlerde, cici ürünlerle buluşmak dileğiyle... Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top