17 Mayıs 2012 Perşembe

0

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ GRATİS ALIŞVERİŞİ

Fotoğrafları çekemediğim için gecikmeli bir post oldu.Gratis'te renkli kozmetikte Cumartesi günü %50 indirim olduğunu duyunca gözümü açar açmaz Bağdat Caddesi'ne attım kendimi.Gratis'te en ilgimizi çeken The Balm zaten.Almak istediklerim aklımdaydı.Standın başına gidip onu istiyorum bunu istiyorum diye doldurdum sepeti.Artık The Balm'dan almak istediğim herşeyi aldım derken aslında başka şeyler de istediğimi sonradan farkettim.Bir dahaki indirimi beklicem artık :D Loreal ve Maybelline'dan da bir kaç bişey aldım.


İşte aldıklarım...

The Balm Shelter renli nemlendirici Light
Frat Bot mat allık
Sexy Mama transparan pudra
Shady Lady Vol.2 far paleti
Betty-Lou Manizer
Maybelline Dream Mat pudra 7 numara Sand Sable
Loreal Lash Architect 4D maskara
Loreal Carisse Sheer Ruj 102 numara Mauve Cherie


Shady Lady Vol.2
Loreal Carisse Sheer 102 numara Mauve Cherie

Betty-Lou Manizer


Frat Boy

Far paletinin renklerinin tam gösteremedim idare edin.Betty-Lou 'yu fotoğrafta iyi çıksın diye bolca sürdüm.Yüzde bu renk durmuyor.Yazın bronzlaşınca çok güzel olucak.Rujun rengine bayıldım.Testerı yoktu denemeden aldım.Frat Boy mat pembe-şeftali tonlarında.Pudraların renklerini göstermedim belli olmuyor çünkü.Sexy Mama zaten transparan bir pudra ama koyu tenlilelere uymayacaktır bence.Maskarayı henüz açmadım.Elimde başka maskaralar var kurumasını istemiyorum.Fırçasını gözteremiyorum.Balm Shelter'ın rengini göstermeye pek gerek yok sanırım.En açık rengi olan Light'ı aldım ben.3 rengi var zaten.

Bu arada ben alışveriş postlarına ve videolarına bayılıyorum.Kendim almış kadar oluyorum :D Özellikle böyle indirim dönemlerinde herkes alışveriş postu yayınlıyor çok seviniyorum :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top