29 Mayıs 2012 Salı

0

CLAIRE'S MAKYAJ PALETİ


Claire's'te tesadüfen görerek aldığım bir palet bu.Acil durumlarda kullanırım düşüncesi ile aldım.Kırmızı rugan güzel bir ambalaj içerisinde.Fotoğrafta gördüğünüz gibi 2 allık,1 pudra,1,'i parlatıcı olarak 4 ruj,12 far ve makyaj fırçalarından oluşuyor.Küçük bir aynası da var.


Allıkların ve farların renklerini beğendim.Gayet kullanışlı.Görüntü güzel fakat fazla bir beklentiye de girmemek lazım.Farların kalitesi iyi değil tabiki ama acil durumlarda kurtarıcı oluyor.Allıklar farlara göre daha iyi.Farların renkleri iyi gözükmediği için sadece allıkların rengini fotoğrafladım.



Aynı paletin dışı siyah olan farklı renklerde ürünler bulunan başka bir versiyonu da vardı.Bunun allık ve pudra renkleri daha açık olduğu için ben bunu tercik ettim.Fiyatı ben aldığımda 39TL'den 19 Tl'ye düşmüştü.39TL edicek bir ürün değil zaten.Uygun fiyatlı.çantada taşımalık bir makyaj paleti arayanlar Claire's mağazalarına bakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top