22 Mayıs 2012 Salı

0

Blogger’dan Yorumları "Yanıtla" Özelliği

Benim şablonum çok eski, bloğu açtığım 2008 senesin de oluşturmuştum, sadece bir kaç yerini değiştirdim. Yeni blog açanlarda yorum bölümünde "Yanıtla" özelliği neden bende çıkmıyor diye şablonumu bile değiştirmeye kalktım ama sorun şablondan değil meğerse ayarlardan kaynaklanıyormuş. Bu özellik sizin bloğunuzda yoksa ve kullanmak istiyorsanız, aşağıda yazdığım uygulamayı yapabilirsiniz.


Efendim bu durumu düzelmek için;

Ayarlar --> Yorumlar ve yayınlar --> Yorum konumu.nu "Gömülü" olarak seçmek gerekiyor. Daha sonra ayarları kaydetmeyi unutmayın.

Eğer olmadıysa birde, şunu düzeltmek lazım.(Genelde herkesin aynıdır ama bakmakta fayda var.)
Ayarlar --> Diğer-->Blog içerik takibine izin ver "Tüm" olarak işaretli olmalıdır.

Bu ayarlarla bende olmayan -yanıtla- özelliği şuan devrede, boşu boşuna şablonlarla  o mu, bu mu diye uğraşıp durmuşum =)

Not: Bu özellik sadece blogger şablonları için geçerli, başka bir kaynaktan aldığınız şablonlarda çalışmayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top