29 Mayıs 2012 Salı

0

Gardırop önü vol. 5 - Berry-Dew

Yaşasın bir gardırop önü yazısı ile yine karşınızdayız. Bu salı konuğum Berry-Dew:) Yazısını okurken çok güldüm çünkü Berry-Dew bayağı bir zorlanmış, çektiği sıkıntıları okurken hissedebiliyorsunuz:)

Başaramayacağını düşünmüş olabilir ama her konuğum gibi o da başardı, hatta bonusu bile var:) (aslında yapılabilirmiş demek ki, mantığımız; az eşya çok yer ve zaman:))
Bu arada siz de katılmak isterseniz sizi buraya alalım.
Merhabalar, Mocha'nın Gardırop Önü yazısını okuduğumda bende katılmalıyım diyerek hemen
kolları sıvadım. Ben http://www.berry-dew.blogspot.com/ blogunun taze blogarıyım (blogum
henüz 7 aylık :). Çılgınlar gibi fotoğraf çekmekten ve gezmekten hoşlandığım için bari bir blog
açayım beğendiğim resimleri ve yaptıklarımı herkesle paylaşayım diyerek bu işe giriştim ve hiç
pişman değilim :) Blogumda yurtdışı gezilerimi, yemek mekanlarını, kurs ve aktivitelerimi, sanat
ve modayı birarada bulabilirsiniz. Ben ki spor salonuna bile neredeyse bavulla giden temizlik
hastası bir şahsiyet olarak bakalım birkaç parça kıyafet ile nasıl bir tatil haftası geçireceğim :S
Not: Mocha'nın verdiği sayılara bire bir uydum, öyle hile mile yok. Tatil esnasında satın
aldıklarımız sayılmıyor değil miiiiii sevgili Mocha :P



Yanıma aldıklarım: 3 üst, 2 ayakkabı, bir pantolon bir kot şort, iki çanta, bir şal ve kolye veeeee
birsürü takı... 


1.Gün: Beni tanyanlar eminim şu anda imkanı yok bu kadar az sayıda kıyafetle bırak bir haftayı 3
gün bile dayanamaz diyorlardır. Haahaaaaayt göreceksiniz başaracağım. Çok stratejik davrandım
ve yanıma kombinlemesi kolay basic birkaç parça aldım. Sıkıntından ölmemeniz için de içine
biraz renk kattım :P
Siyah buluz, kırmızı mango pantolon, resimde gözükmeyen metalik sandaletlerim ve sevgili
Chedeliko çantam ♥ Yanıma iki ayrı aksesuar aldım, artık canım hangisini isterse onu takarım.
Koton kolyem ve dansözlere taş çıkartan River Island kemerim.



2.Gün: Yattık kalktık ikinci güne geldik. Yine kırmızı pantalonum, üzerine saks mavisi Tally
Weijl basic T-Shirt'üm, üst resimde göremediğiniz Yargıcı sandaletlerim ve el yapımı mavi
clutch'ım. İşte zıplayıp koşmaya hazırım...



3.Gün: Hala mutlu huzurluyum ama içim içimi kemirmeye de başlamadı değil. Yahuu son T-Shirt'ü de harcadık bugün, yarın başa nasıl döneceğiz :S Blanco şalım, Zara ayakkabım, Mango
T-Shirt'üm, Tally Weijl kot şortum ve yine Chedeliko çantam ile karşınızdayım. Çantayı sadece
ters çevirdim ve desenli tarafını kullanıyorum, aaaay böyle de pratik bir insanım :P



4.Gün: Güne meditasyon ile başlayıp aynı T-Shirt'ü ikinci kez giydiğimi beynimden sildim!
Kendimi daha da iyi hissetmek için şöyle iyice süslenip püslenip salınayım bari. Çanta (yine
ters çevirdim hohooo) ve şort bir önceki kombinle aynı, üzerine siyah bir ceket ekledim (sanırım
meditasyonu abartmışım çünkü ceketi nereden aldığımı da hatırlamıyorum....) içime YİNE siyah
askılı buluzu giydim. H&M güllü bantı ya saçıma ya da boynuma takar; uygun renkli makyaj
malzemelerimle de son noktayı koyarım...



5.Gün: Yok artık renklerde günümü aydınlatmıyor ama pes etmeyeceğim! T-shirt'ü 2 gün
havalandırıp üzerine bir şişe parfümü boca ettikten sonra giymeyi başardım. Bari çantamı
yine çevireyim, birde bu kombine bir bilezik ekleyeyim. Bu bilezikte aynı çanta gibi çevrilip
kullanılabiliyor, çünkü her tarafı ayrı bir renk. (Bilezik çengelli iğnelerden yapılma ve hediye)



6.Gün: Bugün artık dayanamadım, ya mağazaya koşup yeni bir üst alacaktım ya da sınırlarımı
zorlayacaktım. Veeee aklıma parlak bir fikir geldi; benim modacılardan neyim eksik, aldım
şalımı çapraz bağlayıp kendime bir buluz yaptım :) Başaracağım, başaracağım....çok az kaldı.



7.Gün: Son gün ve yaratıcılığımın doruk noktasındayım. Ya aklımı kaçırıp bu siyah askılıyı 3 kez
giyecektim ya da acil bir çözüm yolu bulacaktım. Oturdum otel odamdaki sabun ve şampuanlarla
buluzu iyice bir çitiledim. Saç kremimle de bir yumuşatıcı etkisi verdim ve tataaaaaam :) Birde
bu hayat kurtarıcı kolyemi de ekledim mi kimse bu buluzu defalarca giydiğimi anlayamaz...



Bonus: Artık bütün kıyafetlerimi bir güzel yıkadıktan sonra bir 7 gün daha gönül rahatlığıyla
geçirebilirim. Bir gün de bonus olsun dedim ve sizlere bir şirinler kıyafeti kombinledim.
Başaramayacağımı sanmıştınız değil mi, artık Surviver'a bile katılıp aylarca ıssız adada
kalabilirim hihiiiiii....

Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top