24 Mayıs 2012 Perşembe

0

ÖZLEM AVŞAR ULUSOY 'un GELİNLİĞİ ve KONUKLAR

Saffet Ulusoy ve Özlem Avşar 'ın düğünü son günlerin epey konuşulur daveti oldu. Ama biz bunlarla değil kimler neler giymiş nasıl görünmüş ve özellikle de gelinlikle ilginiyoruz :)



Özlem Avşar Ulusoy 'un yaşını bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla epey genç. Tam da çıtı pıtı diye tabir ettiklerimizden. Bu özel gecesinde belli ki prenses gibi hissetmek istemiş ve gelinliğin modelini de bu doğrultuda seçmiş. Benim tarzım olmayan bir model ama doğrusu Özlem Avşar Ulusoy 'un genç ve duru fiziğine yakıştırdım. Makyajı abartmamış ve en doğrusunu yapmış. Duvağı zarif ve kısa tutarak en doğrusunu yapmış. Böyle bir etek üstüne birde uzun duvak yaptıranlar var ki aman sakın ha diyim :)

Buketin mor ve lila renklerde olmasını sevmedim çünkü tüm bakışların ilk gelinliğe gitmesini engelliyor. Bir başka sevmediğim ise straplez kesim. Fazla kalın ve büyük görünmesi estetik açıdan iyi olmamış. Zaten incecik bir büstü var. Bu inceliği ortaya çıkartmak varken ne diye aksi göstermek istenir ki ?

Bunun dışında Ulusoy 'lar gibi bir aileye gelin giden birinin boynunda kocaman taşlı bir gerdanlık görmediğime çok memnun oldum. Küpe bile talmamış. Alyansındaki taşlar yetmiş ve en doğrusu yapılmış. Sırf bu ayrıntı bile şimdiye kadar söylediğim tüm olmamışların üstünü sildirebilir.

Ve bir de davetlilere bakalım derim.



Gecede davetliler içinde en beğendiğim Demet Kutluay oldu. Gündüz olabildiğince sıradan bir tarzı olsa da önemli davetlerde ara sıra iyi giyinmeyi bilir :) Mesela bu Siren Ertan Istanbul elbiseyle çok şık göründüğü gibi. Elbisenin üst bölge düzlüğünü çok sevdim. Eteğin balık kesimi çok hoş. Ama herşeyi geçtim o bele konan taşlı kemerin güzelliğine bayıldım. Tek bir hamleyle elbisenin bütün durgun havası değişivermiş. Bottega Veneta clutchı güzel bir seçim. Sadece Mr.Spak kaşlarına bir türlü alışamadım. Yüzünü çok sert ve erkeksi göstermekten başka bir işe yaramıyor. Dünyada bir tek benim memleketimde olan ve bir türlü geçmek bilmeyen bir akım.



Gelelim Özge Ulusoy 'a. Elbisesi Marchesa. Taşlı tuşlu tuhaf bir göğüs kesimi var. Göğüslerim küçük diye derdi olanlara ideal bir model. Elbisede bu kadar taş varsa mümkünse aksesuarlarınızın düz renk olması gerekir. Ama Özge Ulusoy 'da bunun tam tersini görüyoruz. Birde mercan renkli elbiseye aynı tonlarda ruj sürmek en büyük yanlışlardan biri. Uçuk bir ton değil tam bir cart renk. Bileğindeki Cartier Love gözümden kaçtı sanmayın :)



Ve beni şaşırtan bir isim ile bu postuma son veriyorum. Nihan Buruk. Son günlerde fazlasıyla maskülen bir tarz edinmişti. Hatta abartmıyorum tam bir oğlan çocuğu gibi görünüyordu. Bir seferlik ara vereyim demiş iyi etmiş. Elbisesi Nihan Buruk imzalı. Kesimi çok güzel taşımış ama rengi teninde çok patlamış. Gece yolda arabalarının lastiği patlamışsa Okan Buruk gayet rahat lastiği değiştirmiştir :) Siyah kemer detayı çok hoş. Yine bir Bottega Veneta cluth. Nihan Buruk 'un görünümünde en beğendiğim unsur ise makyajının güzelliği. Kıyafete katmak istediği rock chic havayı başarıyla uygulamış. Çok beğendim.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top