26 Mayıs 2013 Pazar

0

Clinique Online Alışverişim


Herkese merhaba, mutlu haftalar diliyorum. 

Clinique ürünlerini artık internetten sipariş edebiliyoruz. Her siparişimizde de sepetimize iki adet deneme boyu  ürün ekleyebiliyoruz. Benim siparişimde bir de French Oje'nin verdiği kampanya kodu "frenchos" ile sepetime bir de mini boy rimel eklendi;) Yani tadından yenmeyen bir alışveriş oldu:)

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief kremini sonbaharda kullanmış, beğenmiş yazısını da burada yazmıştım. Aynı kremin bir tık daha yoğun versiyonu Clinique Online'da indirimdeydi. Ben de bitmek üzere olan nemlendiricim yerine bunu almaya karar verdim. Hediye olarak da yine Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief'in 7 ml'lik deneme boyu, mini dudak balmı seçtim ve Frencho'nun kıyağıyla mini High Impact rimeli de almış oldum.


Çarşamba akşamüstü verdiğim sipariş Cuma günü öğlen elime ulaştı. Ürünlerin hepsi özenle paketlenmişti. 


İşte bu da gurur tablosu;)


Kremlerden öncelikle mini boyu kullanacağım, sonra da büyük boya geçeceğim. Büyük boyu denedikten sonra yorumlarımı da yazarım. 

Sizler de Clinique Online'dan alışveriş yaptınız mı? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top