26 Mayıs 2013 Pazar

0

Instagram günlügü #5

Klasikleşmiş bir "instagram günlüğü"nde yine birlikteyiz.
İki haftalık birikmiş fotoğraflarla ile karşınızdayım.


Bu aralar en sevdiğim ojeler bunlar. Özellikle Essence'in fırçasına bayıldım.
Cecile No.19
Essence No.11
Flormar No.352


Finallerim sonunda bitti, gayet güzel bir sınav dönemi geçirdim.
3. sınıfta bitti! :)


Sınav dönemi çeşit çeşit hallerdeydim ihih


Yaz için sahil alışverişlerim başlamış durumda. Bikini, şapka, bluz, ayakkabı.. Bunlar daha başlangıç. Tabi bunların yanında biten ürünlerim de oldu. Essence kapatıcı, daha bir ay olmadan bitti. Gerçekten çok şaşırdım. Doğru düzgün kullanmıyordum bile. En sevdiğim Nivea gündüz kremimi ve Gliss sıvı saç kremimi çöpe alkışlarla yolladım :/


Uğur 4 aylığına Antalya'ya çalışmaya gitti. Bizde son zamanlarımızı hep birlikte geçirmeye çalıştık :( Pikniğimiz yaptığımız yer; Değirmen Boğazı bu sefer ayrı bir güzeldi. Her yer tertemizdi. Gurur duydum.


Sağlıklı yiyeceklere selam, diyete devam.


Eski dosyalarımı karıştırırken, Akdeniz Üniversitesi mezuniyetimdeki yapıştırmalardan buldum. Eskilere gittim. Çok özlemişim. 
Eski tişörtlerimi yine bir "diy" projesine alet ettim.
Çok güzel bir karın egzersizi programı buldum. Ayrıntıları burada okuyabilirsiniz.
Ve son olarak blog adresim için bir barkot kodu oluşturdum.


İki haftalık "instagram günlüğü" bu kadar!
Mutlu bir hafta diliyorum.
Hoşça kalın!
:)

Instagram hesabımı takip etmek için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top