7 Mayıs 2013 Salı

0

2013 MET GALA

Anna Wintour 'un bu sene için bulduğu tema müthiş cool. PUNK : Chaos To Couture. Bu da davetlilerin bolcana punk temasını işleyeceği anlamına geliyor. Ki punk akımı 70'lerden beri moda tarihinde kendini unutturmayan yegane trendlerden. Zımbalar, çiviler, fileler, yırtık pırtık jeanler nereden geliyor sanıyorsunuz. Hepsinin atası punk akımıdır. Elde malzeme olarak böylesine müthiş zengin bir tema varken doğal olarak davetlilerden de buna paralel başarılı kostümler bekliyordum. Çok başarılı bulduklarım olduğu gibi nereye hangi davete geldiğini bilmeyenlerde yok değil. Hepsini inceleyeceğiz.

KIRMIZI HALININ EN İYİLERİ :




En başarılı bulduklarımla başlıyorum ve Sarah Jessica Parker iyi ki varsın diyorum. Bu yaşsız kadın bu konularda ne zaman çuvalladı ki !! Giles elbisesi ve Christian Louboutin çizmeleriyle hem couture sanatının elinden tutmuş hem de Philip Treacy 'nin sanat eseri saç aksesuarıyla en bilindik punk saç modeline selam çakmış. Tek kelimeyle muhteşemmm !




Sienna Miller bir diğer muhteşem görünenlerden. Baştan aşağı Glam Punk stiliyle işte budur dedirtecek cinsten muhteşem parçalarla ortaya kusursuz bir kompozisyon çıkartmış. Sade beyaz bir elbise üstüne olabilecek en damardan Burberry punk ceketiyle ışıl ışıl. Bununla da yetinmemiş ve çok başarılı bir saç modeli seçip nefis aksesuarlarla son noktayı koyuvermiş. Kendisini özletti ama geri dönüşü muhtteşem oldu !





Anne Hathaway müthiş hayal kırıklığı yaşatan Oscar Töreni kıyafetinden sonra kendisini ancak bu şekilde affetirebilirdi. Vintage Valentino Couture elbiseyi kusursuz taşımış. Üstelik saç renginde değişiklik yapmaktan da kaçınmamış. Kıyafetin havasına nasıl yakışmış nasıl güzel olmuş inanın gördüğüm an ağzım açık bakakaldım. Çok punk tarz olmasa da karanlık teması ve kontrast renklerde kısa saçıyla başarılı bir ucundan yakalama olmuş.




Miley Cyrus muhteşemm !! Marc Jacobs imzalı elbisesi, saç modeli ve duruşuyla baştan aşağı bir punk kadını . Zaten bu geceden evvel bir süredir punk tarzı uygulamaya başlamıştı. Gecede hiçbir zorluk çekmeyenlerin başında geldiğinden eminim.  



Gecede en merak ettiğim isimlerin başında Madonna geliyordu. E ne de olsa çocukluğumda onun sayesinde fileden tek omuzu düşük bluzlar, yırtık pırtık kısa taytlar giydim. İki koluma da en az 20 adet zımbalı bilekliklerden takar, punk 'ın yandan yemişi kısacık saçlarımla, mini fırfır eteğimle az mı layk a vörcııın diye popo salladım.. Punk akımını modernize eden en başarılı isim. O yüzden Madonna 'nın Givenchy kıyafetini gördüğümde inanın hafif çaplı bir mutluluk sarhoşluğu yaşadım. Olay güzel mi şık mı değil. Olay temayı nasıl yansıttığı. Torunu yaşındakiler kokonalar gibi giyirken o gecenin temasını en başarılı yansıtanlardan. Sadece ayakkabısını sevmedim. Ha bir de Kleopatra peruğu yerine ilk çıkış yaptığı kısa saçlarını kullansaymış süper olurmuş dedim ama bunlar bile aldığım keyfi baltalayamadı. 




Cara Delevinge de temayı başarıyla uygulayanlardan. Burberry kıyafetiyle, saç modeli, makyajı ve duruşuyla kusursuz görünüyor.




Diane Kruger klasik bir Chanel seçmiş ama akseasurları, saç modeli ve makyajıyla punk akımının da ucundan tutmuş.



Rooney Mara canlandırdığı Lisbeth Salander karakteri sayesinde yıldızlaştı. Ki canlandırdığı karakterin stili günümüzde gothic punk akımının en başarılısı. Kendisinden daha başarılı bir kompozisyon beklerdim çünkü kırmızı halıda o kadar çok aynı tarz beyaz ve Givenchy Couture elbise giydi ki bu elbisesi bana sadece deja vu dedirttirdi o kadar. Ama kötü diyemem orası ayrı.




Hala en favori mankenim modelim Gisele Bundchen metal detaylı nefis Antony Vaccarello imzalı elbisesiyle şahane görünüyor. Yine Vaccarello marka ayakkabılarına bayıldımm. Saçlar ve makyaj çok klasik kaçmış ama anarşist ruhlu pozlarıyla bu açığı iyi kapamış :)



Taylor Swift çok güzel ve şık görünüyor. Punk akımının izlerini sadece örümcek ağı dediğimiz yan detaylarda görüyorum. Bir gıdım da sanki saç modelinde var o kadar. Ama J.Mendel elbiseyi güzel taşımış punk ve couture arasında bir yerlerde gezinmiş hoş olmuş. 



Jessica Biel 'in Giambattista Valli elbisesine defilede gördüğümden beri aşığım. Bu gece için tam ne alaka diyordum ki birden bizlere yaptığı hoş süprizi görüverdim. Burnuna dikkat edin :) Belli ki Anna Wintour 'un New York dergisi kapağından ilham almış ama uygulamaktan çekinmemiş ya koca bir bravoooo !!



Jennifer Lopez 'i beğendim. Değişik saç modeliyle ve seçtiği desen ve kesimle gayet hoş görünüyor.


Florence Welch Givenchy Couture elbisesiyle punk değil de daha çok gotiğe kaçmış ama öyle alakasız tipler gördüm ki ben buna da razıyım hatta coşup çok beğendim bile diyorum :)




Nicole Richie de değişik saç rengi ve stiliyle dikkat çekenlerden. Aslında kıyafetini beğendim. Saç rengini çok manasız bulsam da ne zaman aksesuarlarını gördüm o zaman hoşuma gitmeye başladı. İlk bakışta sevmediğim zaman geçtikçe ısındığım bir uygulama. 
KIRMIZI HALININ ŞUURSUZLARI :

İşte bunlar da nereye hangi davete geldiğini bilmeyenler ve ben de ciddi anlamda hayalkırıklığı yaşatanlar.


Tabi bu listede Gwyneth Paltrow 'u göreceğim hiç aklıma gelmezdi. Geceyle alakasız manasız şekilsiz üstelik kötü dikişli feci renkli bir Valentino elbise. Yahu punk diyoruz siyah diyoruz isyankarlık asilik bekliyoruz Barbie bebek misali pembe nerden çıktı yahuuu ?!! 


Gecenin mimarı Anna Wintour da hayalkırıklığı. Evet gecede couture detayı da var ama punk 'sız couture olmamalı. Normal bir davete giydiği elbiselerden hiçbir farkı yok. Özenmediği belli. Hem de çiçekli bir Chanel ?!! Felaket !!


Sevgili Blake Lively, bu kadar genç yaşta hem de böylesi yaşına uygun bir tema varken neden Salma Hayek olmak istedin ki derdin nedir yavrucuuum ?!!




Kim Kardashian umutsuzca Amerikan Vogue 'un kapağında olmak istiyormuş. Anna Wintour ile sıkı fıkı olan Kanye West bunun için deliler gibi uğraşıyormuş saatlerce dil döküyormuş ama Anna 'yı bir türlü vetosundan vazgeçiremiyormuş. Ayol Anna bu kadını kapağa koysa yeminle Condé Naste 'de Anna 'yı kapıya koyar. Kadın hemcinslerime sakın hamile kalmayın der gibi gece gündüz çalışıyor !! Yok canlarım merak etmeyin 30-40 kilo alsanız bile eminim hiçbiriniz bu kadın gibi bilinçsizce şekilsizce giyinmeyeceğiniz için bu kadar kötü görenemezsiniz. O yüzden sakın canınızı sıkmayın gönül rahatlığıyla bebelerinizi yapın ve 9 ayın keyfini çıkarın. 


Beyoncé punk munk değil bildiğin kıro akımını uygulamış. O etek ve aynı kumaştan çizmeler bir arada midemi kaldırdı !



Kristen Stewart kızımızı birileri yılın en şık giyineni seçmiş. Valla neremle güleceğimi şaşırdım. Komik bile değil. Acınası bir seçim. Kızcağız Stella McCartney 'den dantel detaylı bir tulum seçmiş. Bu kız normal hayatında markete giderken bile daha punk. 


Rosie Huntington Whiteley bildiğiniz kokonalar gibi. Hiçbir şeyini sevmedim. Alakasız manasız bir seçim.



Dolce&Gabbana seçen 2 isim tabiki de alakasızlık konusunda yarışmışlar. Hadi Katy Perry den zaten fazla ümidim yoktu da Giovanna Battaglia 'dan bu yanlışı beklemezdim.

Ya hazır Katy Perry demişken şu Deniz Berdan 'ın kendisine diktiği ama hala göremediğimiz sakızdan elbisesi nerede bilen varsa haber etsin. Ortada hiçbir haber değeri yokken sırf ona hazırlandı giyecek diye bomboş bir reklam furyası esti. İsim yapmak isteyen modacılarımız bundan ders alsın. 


Uma Thurman 'ın Zac Posen 'inini yesinler. Saçmalıkk !! 



Gwen Stefani bildiğiniz bir büyük masa örtüsü bir de küçük masa örtüsünü sarmış düğüm atmış gelmiş. Ne punk ne de couture ! Birtek makyajını beğendim.


Katie Holmes Francisco Costa seçmiş iyi hoşta o kayık misali ayaklar nedir Allahımmm ?!!


Heidi Klum 'un kırmızı halı saçmalıkları devam ediyor. İşli mişli straples bir Marchesa aman ne hoş ne değişik bir fikir ?!!


Lily Collins Moschino haute couture elbisesinin üstüne punk ceket giyerek temaya uyacam sanmış ama ortaya karma karışık üstelik feci göz yorucu birşey çıkarmış. Lily 'cim Sienna ablacığına bak en doğrusunu o yapmış. O ceketi düz renk ya da kumaştan bir elbise üstüne giymeliydin. Ama makyajını sevdim.


Jennifer Lawrence ve Marion Cotillard elbette ki ne giyerler ?! Dior. Aman ne değişik ne özgün bir seçim. İkisi de heyecansız ve özensiz. 


Cameron Diaz 'ın Stella McCartney elbisesinin kesimine bayıldım. Ama bu gece için uygun değil. Yine de kemer detayıyla ince bir dokunuş yapmış. Ama saç modeli ve rengi kendisini çok mu yaşlı göstermiş nedir sevmedim sevemedim. 



UYARI : Bu post ©ModaVeSosyete 'ye aittir. Kullanmak isteyenler kaynak belirtmek zorundadır. Aksi takdirde yasal işlemlere başvurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top