6 Mayıs 2013 Pazartesi

0

Alısveris


Merhabalar!
Alışveriş yazısı ile karşınızdayım. Bu sefer saç bakım, yüz bakım ve sağlıklı yaşam için bir kaç şey aldım. Tavsiyeler üzerine çok güzel ürünler geçti elime. Aslında hepsi tek tek birer yazı konusu olabilir. Ama sizi çok sıkmak istemiyorum.


Hemen başlayalım!

Biliyorsunuz ki artık "sağlıklı yaşam" yolunda azimle ilerliyorum. Yeşil çay en büyük destekçim. Bu sefer diğer otlardan da yardım almak istedim. Doğadan'ın 7 otlu çayından aldım. Bir de limonlu yeşil çay aldım.  


Bugünlerde baya bir popüler olan Argan yağı'ndan almayı çok istiyordum ama en küçük boyutu bile 20 tl olunca, almam biraz imkansızlaştı. Bende gidip 15 yağ bir arada olan içinde de argan ve yılan yağı bulanan saç bakım yağından aldım. Böylesi daha mantıklı oldu. Yüzde yüz doğal.
Fiyatı: 12 tl.

Funda çayı'nı özellikle tavsiye üzerine aldım. Çok iyi bir yağ yakıcıymış. İnternetten de araştırdığımda bir çok çok kişinin sadece bu çay ile kilo verdiğini okudum. Hemen denemek istedim.

Faydalarından bazıları ise şöyle;
  • İdrar yolu hastalıklarının tedavisine yardımcı olur.
  • İdrar söktürücüdür.
  • Böbrekleri temizler.
  • Soğuk algınlığına iyi gelir.
  • Öksürüğü alır.
  • Çeşitli sindirim sistemi problemlerinde kullanılır.
  • Prostat sorunlarına iyi gelir.
  • Karın ağrısını alır.
  • Uyku getirir.


Bu aralar sivilcelerle uğraşıyorum. Aslında gri kil alacaktım ama gittiğim aktarda yokmuş. Bende beyaz kil aldım. Gri kil daha çok sivilceleri yok etmek için. Beyaz kil'in de çok faydası var. Denemek için sabırsızlanıyorum.

Faydalarından bir kaçı;
  • Cilde parlaklık kazandırarak daha canlı görünmesini sağlar.
  • Doğal ve iyileştirici özelliği ile cildin temizlenmesini sağlar.
  • Ciltteki pürüzleri giderir.
  • Gözeneklerdeki kiri temizleyerek yağ üretimini azaltır.
  • Cildi sıkılaştırarak beslemektedir
  • Ciltteki toksinleri temizler.



Saç bakımım için kullandığım ürünlerin temel taşı; sinemaki otu. Evin içinde kaybettiğim için hemen bir yenisini aldım.


Saç bakımımı nasıl yaptığımı bu yazıda anlatmıştım.


Deneyimlerimle birlikte burada olacağım. Soru sormak veya tavsiye vermek isterseniz lütfen bana ulaşın.
Şimdilik aktaracaklarım bu kadar, mutlu kalın!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top