14 Mayıs 2013 Salı

0

Casadei Blade Ayakkabı Modelleri

   Son günlerde kırmızı halı törenlerinde ünlülerin vazgeçemedikleri ayakkabılardan biri Casadei Blade modelleri. Sezonda öne çıkan stiletto formunun daha keskin ve net hatlara sahip bir modeli olan bu ayakkabılar oldukça seksi ve elegan bir görünüm vadediyor. Bu incecik topukların üzerinde yürümek ne kadar kolay bilmiyorum ama, bu ayakkabıların ayaklarda muhteşem göründüğü konusunda hemfikirizdir heralde:)


    Ünlülerin özellikle kırmızı halı törenlerinde sıklıkla kullandıkları Casadei Blade modeller, günlük stiline şık ve elegan bir dokunuş sağlamak isteyen kadınların da baş tercihi. Ben kalem etek ve bu yılın trendlerinden crop top basic bir üstle oluşturduğum kombinimde Valentina modeli ekru ve yeşil detaylara sahip Casadei'leri tercih ettim.


    Yaz sezonuna uygun olarak hemen her renkte alternatifi bulunan bu ayakkabıların arasından benim için seçim yapmak hayli zor olsa da, her zevke hitap eden bir model bulmak mümkün. 



     Kırmızı halıda ve günlük stillerinde Miranda Kerr, Victoria Beckham, Selena Gomez, Anne Hathaway ve Eva Longoria gibi birçok celebrity bu ayakkabılardan vazgeçemiyor. 







    Görsel: casadei.com, pinterest

     Stilettoların zirvede olduğu bu sezonda birçok kadının hayallerini süsleyen bu ayakkabıların fiyatları biraz yüksek. 540$' dan başlayan fiyatlarla satılan Casadei ayakkabılar sizce de fiyatlarının hakkını verecek kadar güzel değiller mi?

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top