20 Mayıs 2013 Pazartesi

0

Karın egzersizi ve yağ yakma için tavsiyem

Merhabalar!
Diyette olduğumu duymayan kalmadı her halde. Ve bunun yanında sporun ve egzersizlerin çok önemli olduğu hep dile getirmiştim.

Şimdi ise size çok güzel bir uygulama tavsiye edeceğim.
İki gün önce tesadüfen bu uygulamayı; CaynaxA6W'ı buldum. Android işlemci bir telefonunuz varsa hemen indirmenizi tavsiye ederim!

Uygulama 6 haftalık bir programı içeriyor. Karın kasları yani sixpack için çalışmalar yapabiliyorsunuz. Gün gün ayrılmış olan egzersizleri bitirdikçe ilerleyebiliyorsunuz. Kaç dakika süreceği ve kaç defa hangi hareketleri yapacağınızı gösteriyor. Çok düzenli ve kullanımı kolay bir uygulama olmuş.


Uygulama ile ilgili hemen bir tanıtım videosu gireyim :)

İndirmek isterseniz, uygulamanın Google Play sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Tabi bunu öğrendikten sonra hemen yağ yakmak için olan uygulamayı; Caynax HITT'i de indirdim.
Tanıtım videosu ise burada;


İndirmek isterseniz uygulamanın Google Play sayfası ise burada.


Bakalım ikisi birden 42 gün sonunda nasıl bir sonuç verecek. İkinci günde olmama rağmen, resmen güzel şeyler hissediyorum. Umarım sonu da güzel olur!

Not: Bu arada 8 hafta sonunda 10 kg vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Şu an 10. haftadayım.

Sağlıklı günler dilerim!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top