4 Mayıs 2013 Cumartesi

0

"Dilan kızımız polisimize trip attı desek?"



"Şimdi efendim o şişe sirke şişesi çıktı.. ee.."

"Ne ee? Yani molotof atıyor dedik sirke mi çıktı diyorsun?"

"Biraz öyle olmuş efendim, bizim çocuklar kızın elinde şişe görünce heyecan yapmışlar..."

"Hay Allah bak çok ters oldu bu şimdi. Ne yapsak ne yapsak.."

"Marjinal dedik.. militan dedik.. molotof dedik.. hımmm"

"Mossad ajanı desek?"

"Yaanii.. yaşı bu kadar küçük olmasa derdik ama işte.."

"Olmaz diyorsun yani? E hani yaşını 19 yapmıştık?"

"Yok efendim yine olmaz. Başka bi şey bulmak lazım."

"Elinde sapan var mıydı bu Dilan kızımızın?"

"Elinde değil de.. acaba diyorum arka cebinde olabilir mi?"

"Polisimize sapanla taşlar demirden bilyeler ve hatta uçan tekmeler ve trip atarken görüntülenmiştir deriz! Evet evet bu sefer olacak galiba."

"Hadi işallah efendim."

"İnşallah. Yav olacak şey mi sonra bana faşist diyorlar:(("

"Duydum efendim duyum, olacak şey değil. Hem de sizin gibi sevgi timsali merhametli vicdan sahibi bir insana?"

"Nankörler ama değil mi? Hak etmiyorum hiç. Dedim ben onlara dedim! Çıkmayın şu meydana yasak dedim. Çukur var orada uçurum gibi yutar sizi dedim. Ama neredee? Of of!"

"Çantasında ok ve yay vardı desek?"

"Hıı?"

"Dilan kızımızın diyorum.. çantasında?"

"Ok attı polisimize diyelim yani?"

"Diyelim efendim diyelim gitsin. Bu saatten sonra ne desek olur zaten."

"Sözlerimin arkasındayım ben. Bu da böyle bilinsin. Bunu da diyelim yine."

"Evet efendim diyelim. Dilan kızımız masumdu desek? Bakın şimdi aklıma geldi. Aslında baştan bunu söyleseydik keşke.."

"Nasıl masumdu? Anlamadım ben? Kız masum mu diyeceğiz yani?"

"Kız masumdu ama çevresi kötüydü deriz. Zaten toplamışlar çevreden birkaç kişi, onlar kandırdı masum Dilan kızımızı deriz, kızın kafasını gaz bombasının yoluna koydular deriz mesela? Bu Dilan kızımızı herkes sevdi, o bakımdan Dilan masumdu deyince insanlar bi rahat nefes alır. Amaaa çevresi pek kötüydü, kızımızı da kötü etkilemişler, tuzağa düşürmüşler, kafası kırılsın diye polisimizi tahrik etmişler, sonra da kızın kafası ilee polisin bombasını bi araya getirmek için önceden alıştırma yapmışlar deriz. Canlandırma yapmışlar deriz? Dilan rolünü de marjinal militan molotof atıcılardan biri oynamış, o yüzden biz karıştırmışız deriz mesela?"

"...?"

"Efendim şimdi baştan anlatayım. Dilan kızımızınn.."

"Baştan söyledim ben bunlara! Çıkmayın şu meydana dedim! Çukurlar var orada yer yutar sizleri yazık olur gençliğinize dedim! Bak ne oldu şimdi? Ha? İyi mi oldu yani.. çok mutsuzum çok.."

"Efendim üzmeyin kendinizi, ama yapmayın böyle..

"Faşist değilim ben:(("

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top