24 Mayıs 2013 Cuma

0

Mangal keyfi.

HEvet okulumun bitmesiyle birlikte rahatladım mı bilmiyorum. Ama sıkıntı içindeydim. Sınav stresi sınıf tekrarından korku derken belki nazar belki stres dolayısıyla uçuk gibi birşey çıktı ama çenemde :)) hintliler gibi oldum biraz :)) her neyse piknik yaptık hocalarımızla onlardan bahsedeyim. Muhtesem hocalarım oldu bu guzel yılda en onemlilerinden biri demet hoca :)) resmini ekliyorum zaten göreceksiniz. Yaşına ve anne olmasına inat arkadasımız gibi gözüküyor :)) her neyse onun dışında sınavım bugun bitti ve rahata erdim sanırım. Hoş bugun sınavın şokunun yanında. Bir şok daha yaşadım ki sormayın. Hayatta erkeklere pek güvenmem ama güvendiğim biri hakkında birşeyler öğrendim ki sormayın gitsin. Sonuç kimseye güvenmeyeceksin ;) herkes hakettiğini yaşar hayatta :) 
Evet bu arada aldığım muhteşem kolyemi de ekliyorum postuma :)) muhteşem değil miii :) tam benlik
                        Kocaman Öpüyorum. 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top