3 Mayıs 2013 Cuma

0

muhteşem kına gecesi

kına gecesi neredeyse bir yazı dizisine dönüşecek :)) hemen kontrolu ele alıyor ve geceden ayrıntıları sizinle paylaşıyorum
sürprizlerle dolu bir kına gecesi olacağını dospitim söylediğinde burada paylaşmıştım.
son zamanların en moda sürprizlerini sıralayıp acaba hangileri olacak derken neredeyse tamamı, daha da fazlasıyla karşıma çıktı...

mekandan bahsetmiştik 
Sultanahmet Citadel otel girişinde cariyeler mi desem gelin hanımın kalfaları mı desem bilemedim - cariye'ye karar verdim - bizi karşıladılar, lokum ikram ettiler. 
birbirinden tatlı 5 kızımız çok güleryüzlüydüler.



salon girişinde gelin kızımızın hatıra defteri vardı, hemen güzel dilekler döktürdüm


gelin kızımızı beklerken ben de ojelendim, çay keyfi yaptım


dospitimin tahtı 


Masalar henüz dağılmadan görüntüleyim dedim 



İnce, narin, düşünceli arkadaşım misafirlerine hediyeler hazırlamayı da ihmal etmemiş 


gelin kızımız ne mi giymiş, soruları duyar gibi oluyorum



bindallı çıktı, mini elbisesi ve muhteşem ayakkabıları 
- onları görüntüleyemedim - çok şıktı



Dospitim hepimizi tek tek selamlayıp öptükten sonra elinde zil ile salona girdi, cariyeleri de peşinde :)
kızlar o kadar neşeliydiler ki herkes sahneye fırladı
müzik, yemekler, ikramlar her şey yerli yerinde

başka bir sürpriz de;
tüylerle süslenmiş, 
köşesinde 02.05.2013 ve berrak'ın kına gecesi 
yazan boş çerçeve !!!
hepimiz çerçeve içinde bol bol poz verdik, çok keyifli bir hatıra oldu 


gelin kız bindallısı ile geldiğinde misafirler de ellerinde mumlar başlarında duvaklar tahtına oturttuk, 
kına merasimi tamamlandı


kına merasiminden sonra badem de ortamı şereflendirdi 
bol bol oynadı 


oradan ayrılırken sordu bana; 
- neden müziğin sesini bu kadar çok açıyorlar anne ???



canım arkadaşım, dospitim, doskitom
çok çok ama çok mutlu olun 



bademlebuduk







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top