11 Mayıs 2013 Cumartesi

0

Trend: Valentino Zımbalı Ayakkabılar

    Son zamanlarda hangi ünlünün veya trendsetterın sokak stiline baksam Valentino Rockstud ayakkabılardan görüyorum. Valentino' nun bu zımbaları malumunuz çok meşhur çantalarda, clutchlarda ve ayakkabılarda bolca kullanılıyor. Ancak, bu ayakkabılarda zımbalar o kadar şık duruyor ki üstelik zımbaların asi havasının yerine oldukça da elegan ve şık bir görünüm katıyor. Ayakkabıda favorim Louboutin olmak üzere birkaç marka var. Dünyanın en iyi ayakkabılarını yapan bu markaların bile tahtını sallatacak bu ayakkabıyı görünce, bir kadının ayağını bundan daha iyi gösterecek bir ayakkabı daha olamaz diyorum. 


    Özellikle pudra rengi bacakları oldukça güzel gösteriyor. Ancak pembe, mavi ve kırmızı gibi modellerin duruşu da bir başka. Pembe olanının rengine neredeyse aşık oldum diyebilirim. Ancak, bir kere alıcam tüm kıyafetlerle de uygun olsun diyorsanız pudra renginden şaşmamanızı öneririm. Özellikle bu sezonun trendi şeffaf detaylarla birleştirilmiş modeli de oldukça güzel. 


    Bu ayakkabılar o kadar şık ki  boyfriend jean ve basic tişörtle yapılan bir kombini bile muhteşem şık ve elegan gösteriyor. Ben sanırım en çok da bu halini seviyorum. Yani herşeyin gayet sıradan olduğu bir kombinde ayakkabıların gücünü gösterdiği bir look. Ancak özel gece ve davetlerde şşık elbise ve eteklerle de oldukça güzel görünüyor. 


    Sokak stillerinde sıklıkla karşımıza çıkan bu ayakkabılar hem günlük hem de özel günlerde kıyafete muhteşem bir dokunuşta bulunarak şıklığı adeta perçinliyor.  İlham almak için görsellere buyurunuz.














    Görsel: pinterest, valentino.com

     Her gördüğümde içimin eridiği bu ayakkabılara karşı koyabilecek bir kadın olduğuna inanmıyorum. Hangisini daha çok beğendiğime dahi karar verebilmiş değilim.:) Türkiye' de Beymen mağazalarından bu güzellere sahi olabilirsiniz. 

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top