21 Mayıs 2013 Salı

0

Yırtık Jean Trendi

    Geçtiğimiz yıldan beri bayılarak giydiğim ve bu sezon adeta tavan yapan yırtık jean trendinden bahsetmek istiyorum bugün. Sokaklarda, televizyonlarda ve dergilerde oldukça sık karşılaştığımız yırtık jeanler özellikle bu mevsimde favori parçalarımızdan biri haline geldi. Her ne kadar teyzelerin ve amcaların kızım buna para mı verdin? sözlerine maruz kalsak da benim onlara aşkımı engellemiyor elbette:) Bu parçaların deforme olmuş görüntüsü size oldukça cool ve trendy bir görünümü sağlayıveriyor. Kendileri başlı başına dikkat çektiği için basic bir üstle kombinlemek de yetiyor. 

    Boyfriend jeanlerin yırtık formları bu sezonun hit parçalarından biri. Özellikle basic bir üst ve bilekten bağlı bir ayakkabıyla muhteşem bir şıklığa ulaşmanızı sağlayabiliyor.

      
      Hemen hemen her markanın koleksiyonunda yırtık jeanlere ulaşmak mümkün. Ancak, ben kendi yırtık jeanimi kendim yaparım diyorsanız da, eski kotlarınızı değerlendirmenin vaktidir diyorum. Hem de müthiş stres atıyorsunuz tavsiye ederim:)

   1. Zara 2. River İsland 3.Pull&Beer 4. Rag&Bone 5. 3.1 Phillip Lim
  Sokak modasında da en çok boyfriend jean formunda kombinler yapılmış. Salaş bir görüntü elde etmek için düz ayakkabı ve sandaletlerle, daha elegan bir şıklık için ise topuklu ayakkabılarla kombinlemelisiniz.



















     Ünlüler dünyasında da, yırtık jeanler uzun zamandır gündemde. Özellikle, Elle Macpherson, Megan Fox, Rihanna, Miranda Kerr ve Kate Becksinsale gibi ünlüler yırtık jeanlerden vazgeçemeyenlerden.






   Görsel: pinterest
    Bu sezonun en güçlü trendlerinden olan yırtık jeanlere ulaşmak oldukça kolay olsa da, kendi yaptıklarınızı giymenin zevki de bir başka oluyor. Eminim hepinizin dolabında şu anda kullanmadığı birçok jeani mevcuttur. Zaman eski jeanleri değerlendirme vaktidir !

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top