15 Mayıs 2013 Çarşamba

0

BEBAK Acı Badem Sütü Makyaj Temizleyici

Bu ürünü çok merak ederek aldım, o kadar fazla olumlu yorum duydum ki hakkında.. Aslında olumsuz yorumlar da yok değildi, yüzümde sivilcelenme yaptı gibi.. Ama ben 1 haftadan daha uzun süredir kullanıyorum cildim karma olmasına rağmen herhangi bir sivilcelenme sorunu yaşamadım.. Hele o kokusu yok mu beni benden aldı.. Cilt temizleyiciler güzel kokulu oldular mı mest oluyorum :) Bu da bildiğiniz acı badem kokuyor ama tatlı tatlı.. Yapısı fotoğraftaki gibi bildiğimiz temizleme sütü kıvamında.. Makyajı temizlerken aynı zamanda içeriğindeki badem yağı ve acıbadem özü sayesinde besliyor ve kurutmuyor.. Zararlı olmayan bir ürünle yüzümü temizlemek istiyorum derseniz kesinlikle tavsiye ederim.. Ben Gratis'den aldım, 9 tl civarındaydı..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top