15 Mayıs 2013 Çarşamba

0

Cildimize İlkbahar Bakımı


Herkese merhaba,

Mevsimlere göre cilt bakımı rutinimizi de değiştirmemiz gerektiğini hepimiz iyi biliyoruz. Bu postta size kendi kullandıklarımdan söz edeceğim.

Havaların ani değişimi cildimizi oldukça etkiliyor. Bahar aylarında cildimiz de daha hafif, su bazlı, nem kaybını minimize eden ürünlere ihtiyaç duyuyor.  Benim gibi karma ciltliyseniz,  alın ve burun bölgeniz daha fazla yağlanabiliyor, yanaklarınız ise çöl kadar kuruyabiliyor! Çareleri elbette var. Bakalım neler?


1. Estee Lauder Soft Clean: Günlük cilt bakımımıza temizleyiciyle başlıyoruz. " Moussse" tabir edilen bu ürünü çok seviyorum. Cildimi akşamları makyaj ve fazla yağ birikintilerinden bu ürünle arındırıyorum. Bendeki pembe renklisi; kuru ciltlere özel. Gerçekten iyi geliyor. Kuzenimin Estee Lauder'dan satın aldığı sette bu temizleyici vardı. Benim cildime uygun olduğu için benim oldu. Bluzümle de pek bir uydu. (p.s Bluz ütüsüz; kusura bakmayın. Bu çekimden sonra kendisi de ütü masasının yolunu tuttu;))


2. Clinique 7 Day Scrub: Son aylarda sıklıkla tercih ettiğim peelingle tanıştırayım sizleri. Bu ürün de bir Clinique alışverişimdeki kutudan çıkmıştı.

Haftada iki kez duş esnasında yüzüme ve boynuma uyguluyor, dairesel hareketlerle cildime yediriyor ve hemen ardından da ılık suyla duruluyorum. İçinde tuz benzeri mikro tanecikler var. Cildimi çizmesin diye parmaklarımı yüzüme fazla bastırmamaya özen gösteriyorum. İşe yarıyor mu? Bence evet. Haftada 2 kez kullanım ideal mi? Ona da evet;)


3. Dead Sea Spa Magik: Karşınızda biricik nemlendiricim. Kendisini geçen kış dermatoloğum önermişti. Yoğun bir nemlendirici. Mis kokulu;) Cildime iyi geliyor. Kışa daha uygun aslında ama bu aralar da cildime fazla gelmiyor; gönül rahatlığıyla kullanıyorum.


4. The Body Shop Body Butter: Yüzümüz tamam, vücudumuzu nemlendirme faslına geçelim;) Body Butter tutkum aroma tanımıyor! Dreams Unlimited parfümünü biliyor ve seviyorsanız bu vücut nemlendiricisine de bayılacaksınız. Kuruyan cildime çok iyi geliyor. Kokusu da zaten mis, mis mis;) Bendeki mini bir ürün, İngilitere'den aldığım bir derginin hediyesiydi. Bitmek üzere. Neyse ki yedekte başka aromalı body butter var:)


Sizler bu baharda cildinize nasıl davranıyorsunuz? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top